sobota, 25. november 2017

Poglej se v ogledalo, lepotica!

Včeraj sem bila na zelo zanimivem predavanju. Zdaj gledam malo zapiske skozi. Vzdušje je bilo tako sproščeno. Prjetno. Domače. Takoj smo se zapletli v zanimiv pogovor.

Spomnilo me je dobro knjigo Eckarta Tolleja Nova zemlja. To knjigo obožujem! Vse sem že imela podčrtano v njej! Vse se mi je zdelo pomembno in tako zanimivo in čisto novo! Čisto v sozvočju z mojo dušo.

Spomnim se odlomka, ko opisuje, da kar postenemo ženske zapeljivke. Sploh nam ni podobno, ampak se kar prelevimo v neko vlogo. Glede na to, kar bi najbolj ustrazalo glede na okoliščine. Odložimo maske. Pristnost! Sem celost, celovitost, ne samo ženska, ne samo punca.

Tu glede žesnkosti. Bile smo same ženske poslušalke. Vic, da če je lepa in pametna, je potem moški, se pa mi je zdel malo preveč. Žal mi je, če ima prevavatelj take izkušnje. Daj se cenimo! Tudi ženske smo lepe in ne samo to, tudi pametne. V resnici. To gre skupaj izjemno dobro. Poznam veliko primerov. Večina...

No, nazaj na temo. Predavanje. Tema: Idelani partner. Predavatelj: Holc Matjaž. Poglej se v ogledalo. Da! Da, res je! To si ti! Ali jaz sem sebi!

Manj je več.

Živim po nekih pravilih, ki sploh niso moja. Seveda ne prekoračim mej drugega. Moja svoboda se konča tam, kjer se začne svoboda nekoga drugega! Tako dobro povedano! Logično! Lahko sem vse, kar sem, po svoje. Jaz grem po svoje… vsak trenutek.

To se mi je zdelo poetično povedano, da je čar življenja lovljenje prijtenih občutkov. To je to!

Delaj, kar te najbolj veseli.

Zanimivo se miej zdelo tudi to zaupanje. Vse je v najvišje dobro. Tudi moje. Zaupam življenju.

Predavanje je bilo tako zanivmivo doživetje, najbolj všeč pa mi je bila meditacaija na koncu. Bilo je tako lepo. Cela skupina se je tako povezala. Bilo je čarobno. Točno to, kar uresničujem. Poslušaj svoje srce. Izjemno! Pa še te besede. Zaslužiš si partnerja, ki ravna s tabo najmanj kot s princesko, kraljico, ker to tudi si.

Neverjetno sem hvaležna, da sem spoznala ljudi, ki so mi tako blizu, ker želijo rasti. Radostno rasti skozi izkušnje. Biti srečni. Skupaj smo ustvarili prijetno vzdušje in se pogovarjali o temah, ki so mi najljubše! Radostna osebna rast! Zdaj še samo bolj vem, kaj si želim!!!

Hvala!

Danes pa čisto poseben dan, moje kraljice in kralji! Pristno! Pristno!

P.S.: Življenej je tako enostavno ljubko! Kraljica! Kralj! Radi se imejmo, točno taki kot smo! India.Arie - Video (https://www.youtube.com/watch?v=Mq86e4Fhja0)

Ni komentarjev:

Objavite komentar