petek, 24. november 2017

K A T E J A : Autumn translucency

Hi my Beloved!

I love layers. A lot of layers. A little bit to hide make it more interesting. Always. Mysterious...


This long skirt found me by surprise. I was searching something else. (For my son. Jacket.) I spotted the transparency of the skirt with the corner of the eye. Uuuuu! 
"I check that out latter." 
And I did. And now it’s mine.



It falls just beautiful. I can combine it with so many things. Lovely T-shirt, blouse, turtleneck sweater with a high collar… Something nice... (bright, light, white, shiny) And underneath is all fluttering around me...  



Color is dark green. Right for this time of the year. I don’t really have this many clothes that color (just a belt, I bought long long time ago... a great deal of time back... don't remember). I would wear this skirt with white, mint green, pink… Just to look fresh.


All outfit it’s a beautiful contrast to nature tones. Gold, yellow, orange, red… On the other side is pure harmony



Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...



Ly










P.S.: Love is in you. Just express it!!! You are so beautiful!!!



SLO: K A T E J A : Jesenska prosojnost

Hej moji dragi!

Obožujem plasti. Veliko plasti. Nekaj zakrijejo in tako naredijo vse bolj zanimivo. Vedno. Skrivnostno…

Čisto po naključju me je našlo to krilo. Iskala sem nekaj čisto drugega. (Za mojega sina. Jakno.) S kotičkom očesa sem ujela to transparentnost krila. Uuuuuuu!

»Pridem pozneje pogledat!«

In sem. In zdaj je moje.

Tako lepo pade. Lahko jo kombiniram s toliko stvarmi. Ljubko majico s kratkimi rokavi, bluzico, pulijem z visokim ovratnikom… z nečim lepim… (sijočim, svetlim, belim, svetlečim!) Spodaj pa vse plapola okoli mene… kot valovi v vetru polje zrelega žita.

Je temno zelene barve. Ravno prave za ta čas. Nimam veliko stvari take barve, če sploh kaj!? (Samo pas, ki sem ga kupila kar nekaj časa nazaj… že res veliko časa nazaj… niti se ne spomnim kdaj.) To krilo bom imela oblečeno z belo, mint zeleno, pink (to je sploh slovenska beseda?! Živo roza, verjetno boljše!!!) To bi dalo videz svežine.

Celotno oblačilo je lep kontrast naravnim tonom. Zlati, rumeni, oranžni, rdeči… Po drugi strani pa je čista harmonija.

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly



P.S.: Ljubezen je v vas. Samo izrazite jo. Tako ste lepi!!!



Ni komentarjev:

Objavite komentar