nedelja, 19. november 2017

Nedelja za dušo

Tako veselje mi je razvajanje sebe. Sploh v nedeljo... Moj čas!!! Vem. Lahko so male stvari. Kopel. Dolgi tuš. Velike. Čokolada. Smeh. Lepo oblačenje.

Še bolj pomembno pa je v srcu.

Sem resnično to, kar sem. Brez obsojanja? Kako bi se počutila, če se sama sebe ne obsojam? Svobodno. Sijoče. Sijajno. Moje srce je napolnjeno z ljubeznijo.

Nekaj posebnega je na tem HayHouseRadio. Zjutraj si seveda naredim zajtrk. Kaj okusnega. Danes so bili popečeni kruhki z maslom. Odlično! Čaj. Potem si še bom skuhala kavo… zraven pa seveda poslušam moj navdih. Moj kofein. Moje razkrivanje pustolovščine življenja. To je tako čarobno.

Tako sem poslušala Barbaro de Angelis, kako naj slavimo. Vse, kar smo. Vse, kar smo v tem trenutku. Vse, kar smo lahko zdaj (tudi zaradi preteklosti…). Res je.

Življenje je tako lepo. Zunaj je vse tako v rumeno oranžnih zlatih odtenkih. Obožujem to! Trava je že tako lepo hrustljavo belkasta. Obožujem zlata drevesa kamorkoli se peljem, kamorkoli grem… To mi tako napolni dušo. Tako so lepo mogočna. Vsako drugačno. Vsako tako lepo. Edinstveno.

Pristno lepo nedeljo… Polno kofeina za dušo, karkoli to pomeni za vas… Uživajte!

Ljubek pristen edinstven zlato rdeč dan!!!


P.S.: Nekaj toplega za hladne dni… Čajek… The Temptations - My Girl (https://www.youtube.com/watch?v=C_CSjcm-z1w)

Ni komentarjev:

Objavite komentar