torek, 21. november 2017

Žerjavica srca!


Ne spomnim se, da bi kdaj koli do zdaj imeli tako sončne dneve v novembru… To mi je v tako veselje. Rada imam jutro, ko se čisto počasi prebuja… Iz temnih tonov, ki dajejo prostor sijanju ob robu. Kot žarjavica, ki oranžno žari čisto pri tleh. Obzorju. Potem pa počasi ugaša, ker daje prostor dnevu. Še več svetlobe. Še več moči osvetlitve. Dokler ni vse čisto oblito s soncem.

Jutra so tako čarobna. Vse še je bolj z miru, lahkotnost, brez hitenja… podarjen čas za užitek ob kavi. Danes čaju. Zajtrku. Pojedla sem nekaj toplega, kako je pasalo. Užitek!

Spet imam polno idej. Pa polno časa, da jih uresničim. To mi je v tako veselje. Kar razživim se in potem sem vsepovsod po malo.

Počasi bom poiskala moje rokavice, pa kapo… kape… zunaj je ravno pravi čas, da se zavijem v toplino. Uh, teta plete tako dobre kape, mogoče ima kako novo v kolekciji… moram malo pogledati… (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1534203206818386&set=a.1534203146818392.1073741832.100006861630639&type=3&theater)

Imam eno! Z ogromni confom. Kako se to reče. Cofom. To je že bolj prav. Uh, kako je lepa. Temno modra s svetlim čopom. Izjemna. Rada imam te dneve, ko lahko nosim kape. Šal. Klobuk. Nekje imam zelo lepega belega. 

Ljubek topel pristen dan! Cmok! Cmok!



P.S.: Čarobnost je vsepovsod! Danes je čas, da žarjavica srca zažari v polnosti! Queen - I Want It All (https://www.youtube.com/watch?v=hFDcoX7s6rE)


Ni komentarjev:

Objavite komentar