ponedeljek, 20. november 2017

K A T E J A : Purple drops!

Hi my Beloved!

Love! Love! Love!


I know… I said… ((or write…) newer mind…) I would try with nudes… I don’t know. Not now…. Not in this colorful autumn. Too much inspiration… everywhere… I can’t resist! I admit it!



This dress is so easy to wear… natural materials (cotton)… but it was just dress with dots. I have to remake it!

Renew it! Renovate... Make it a little bit more of my style...


With signature. Love. That is important. Always! Just love. Love! Love. A point. The back point. No need for explanation. 




Love.


That is all!





Now is a little bit more cold. I would wear this dress with violet tights. And of course boots. A scarf…


Colors are my life! I adore them. Violet too. Purple… This dress is like a song. Purple rain everywhere! Purple drops... And I like it! Love it!!! Purple rain - Princ (this is the song!!!).


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly










P.S.: Purple points everywhere... and one black. Love.


*

SLO: K A T E J A : Vsepovsod kaplje!

Hej moji dragi!

Ljubezen! Ljubezen! Ljubezen!

Vem… da sem rekla… ((ali napisala…) saj vseeno…) Priložnost bom dala nevtralnim tonom... Ne vem. Ne v tej barviti jeseni. Preveč inspiracije… vsepovsod… Ne morem se ji upreti! Priznam!

To obleko nosim s tako lahkoto… naravni material (bombaž)… ampak bila je samo obleka s pikami. Morala sem jo malo renovirati.

Jo prenoviti! Izboljšati… Narediti malo bolj po moje, moj stil…

Z napisom. Ljubezen. (Love.) To je pomembno. Vedno. Samo ljubezen. Ljubezen. Ljubezen. In pika. Črna pika. Ni potrebno dodatnega pojasnjevanja.

Ljubezen.

To je vse!

Zdaj pa je že malo hladneje. Obleko bi imela oblečeno s toplejšimi vijoličnimi debelimi nogavicami ali pajkicami. In seveda škorenjčki. In šalom…

Barve so moje življenje. Obožujem jih. Tudi vijolično. Kraljevo vijolično. Ta obleka je kot pesem. Vijoličen dež vsepovsod! Vijolične kaplje… In všeč mi je! Ljubim! Purple rain – Princ (to je ta pesem!!!).

Ljubi se, bodi kar si! Zabavaj se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly










P.S.: Polno vijoličnih pik... in ena črna. Ljubezen.


Ni komentarjev:

Objavite komentar