četrtek, 23. november 2017

Nekončno črk!!!

Zjutraj je bil tako lepi sončni vzhod! Spet se je vse obarvalo tako živo oranžno. Potem pa počasi prelevilo v nežno rumenkaste tone, dokler ni bilo sonca. Vse je osvetlilo v polnosti. Kako lep začetek dneva. To pa mi vedno polepša dan!

Danes sem dobila navdih, ka tako, da si grem pogledati en grad. Vem, ni tako daleč. Mislim da, bo čudovito in že komaj čakam.

Rada bi še nekaj napisala. Neverjetno sem hvaležna mojemu računalniku, da lahko ustvarjam. Res rada pišem. Vem, saj sem vedno pisala tudi v zvezke. Obožujem psianje s penkalom in tisti občutek. Pa sled, ki jo nalivno pero pušča za sabo... je izjemne občutek, ampak vseeno. čisto drugačen občutek...

Včeraj sem bila na predavanju in sem iskala neki zvezek za zraven, da bi lahko pisala v njega. Sigurno bo kaj zanimivega. Pa sem ga komaj našla. Pa še to je bilo, da ga je dobil dež. Poplave v torbici ali nekaj podobnega… Izgledal je, kot da je že skoraj arhelološka najdba. Saj pisalo pa sem takoj našla. Vem.

No za to sem hvaležna računaliku, ker ima milijon stvari gor. Vse. O slikarjih. O modi. Dnevnik. Slike. Uuuu! Slike!!!

Ne morem verjeti! Na starem fotoaparatu sem našla še slike iz Mallorce! Kako so lepe! Kako je bilo fajn! Izjemno! Kako sem bila presenečena! Uh, res je bilo lepo. To je bilo prvo potovanje z letalom po dolgem času. Pa še to. Prvič sem šla sama s sinom! Bilo je neverjetno izjemno dobro!!! Res! Izjemno!

Tako dobri sončni zahodi... Peščena plaža.... Vlakec po mestu... Vse čisto blizu. Svetilnik na vrhu grička. S kolesi po mestu. Sprehodi. Prijazni ljudje. Smeh. Zabava. Španski jezik. Igre. Koktaili vsako večer (brezalkoholni...) Kava s pogledom na šrijavo morja. Bazen. Okusna hrana. Rojstni dan! Izjemno čisto morje! Sladice in kava ob bazenu... Branje...

No, zdaj pa najdem samo računalnik. V dnevni imam eno tako malo mizico. Tja sodi samo računalnik. Pa kava. Pa miška. Pa grafična tablica s pisalom. To pa je tudi vse. Pa seveda karte od Abrahama, Esther, Jerry Hicks. Getting into the vortex. Vem, moje življenje je popolno. Kozarec vode še! Popolno!

No vse imam na računalniku. Nikoli mu ni preveč. Nikoli se ne napolni do konca. Vedno imam dovolj prostora za karkoli! Seveda imam gor tudi svoje študijske zadeve. Delam namreč doktorat in zdaj konec novembra ima mprvi izpit. Uuuu! To še bo zabavno!

Zdaj pa je počasi dovolj. Vem, lahko imam neomejeno črk. Samo imam pustolovščino pred vrati!

Grad me že čaka!!! Izjemno!

Pa še to! Kaj je bilo je bilo!

Poglejmo, kako zabavno je lahko zdaj!

Dajmo glasbo bolj na glas!!!

Ljubim ta dan! Ljubek dan tudi vam!!! Cmok! Cmok!!!

P.S.: Življenje je samo zdaj! Naredimo si ga po svoje!!! Pa pa!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar