nedelja, 28. april 2024

VSE JE MOGOČE

Lepo je biti mama. Srečna sem, da sem to, kdo sem. Materinstvo me je tako obogatilo, kot bi se razširila v razsežnosti, ki so mi nepojmljive. Kot bi mi bilo podarjeno kraljestvo, kaj vse še je mogoče. Res je, to kar je rekla Kassandra- Suzan Ashley, da če sem v svojem telesu nosila otroka, ki se je rodil in ga gledam, kako odrašča, potem je res vse mogoče!

Spomnim se, kako sem spraševala, kakšen je bil porod. Res mi ni nobena želela povedati. Pač rodiš. Brez nekih podrobnosti. Ali drame. Ali poteka.

Vse mi je bilo jasno, ko pa sem rodila. To je bil zame najlepši dan. Vem, da so po nebu letele regratove lučke, sonce je sijalo, čeprav je bila jesen. Res je bil najlepši dan, ker sem rodila sina. Takoj sem čutila izjemno povezanost. Še zdaj jo čutim. To je nekaj nepopisljivega. Res sem ponosna na njega. Rada ga imam bolj kot vse na svetu.

Te njegove očke, prstki, nogice, nasmeh, ves me je očaral. Še med spanjem se je kdaj nasmehnil, kot bi bil skozi v stanju blaženosti.

Rada ga imam.

Mame bi vse naredile za svoje otroke, saj tudi naredimo.

Čutim, da me ima tudi sin rad bolj kot vse – no, kot njegovo mamo.

Svet je res lep.

Zaveznika sva.

Danes smo tako lepo praznovali, res je bilo lepo presenečenje.

Odnosi so res dragoceni.

Tudi to, da imam mamo, s katero se razumeva, je fajn.

Pač, mame smo posebna bitja, ki s pomočjo angelov in vseh drugih božanskih bitji, želimo najboljše svojim otrokom in delamo najboljše, kar znamo ali zmoremo.

Res sem ponosna nase, da sem mama. Iz mene je to naredilo boljšo osebo,

Rada imam svojega sina.

Ljubek pristen lahkoten igriv radosten zabaven vesel jasen razkošen iskren blažen živahen bogat dan poln obilja!



Življenje je lepo v vseh pogledih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar