ponedeljek, 29. april 2024

ODPRTO SRCE LJUBEZNI

Zanimivo je, kako se dogaja! Čas hitro mineva! Na vrtu se mi zdi, da ne dohajam. Ali pa z drugega vidika, zdaj mi je vse tako zanimivo, da komaj čakam, da se nadaljuje v naslednji proces. Videla sem, da lahko bučke sadim tudi vertikalno! To pa bo poskusov polno leto.

Danes sva se pogovarjala z vetrom, da se naj pomiri. Želel mi je odkriti vrt in odnesti vso toplo gredo. Zdaj se je kar pomiril. Nekaj če cinglja zvonček, tako da še ni čisto zaspal. Pa saj bo. Vse se bo umirilo, tudi to. Zaupam v to.

Bila sem tako sitna. No, bolj sitkana. Prevod – malo sitna.

Dnevnik me pa vedno pomiri. Samo pisati začnem in je vse čisto drugače. Kjer je prej kaos, je potem kar čistina. Jasnost. Mir. Pisanje je moja skrivna sestavina povezovanja s srcem. Ali pa tudi ne tako skrivna, če sem odkrita.

Vse kar dam na papir, postane bolj razločno in takoj razumem, kaj se skriva v ozadju.

Sprašujem pa se, zakaj se še jaz vedno skrivam v ozadju. Mi daje to neko navidezno varnost, da se mi ni treba soočati ali izpostavljati? Mi daje to zavetje, da ne rabim povedati svojega mnenja? Kaj imam res od tega? Vem, da je star vzorec. Nekaj dobivam od tega, da se zlivam z množico. Verjetno je skrivanje v čredi, kjer vse ovce enako blejajo. Če pa bi bila katera črna, pa bi takoj izstopala. Ali pa roza ali zlata. To pa bi že ljudje gledali, kaj se tu dogaja. Ali pa ovce blejale, kaj pa si ti misliš, da si?! Malo je smešno, malo pa tudi ne. Se bojim, da bom potem tarča? Za odstrel? Ali pa vsaj na piki? Ali pa vsaj ovca, ki jo je potrebno ostriči? Vsekakor si mislim, da bi se zgodilo ali celo dogajalo nekaj neprijetnega.

Pa saj se mi res nikamor ne mudi.

Izgovor ali resnica?!

V resnici sem zadovoljna s svojim življenjem.

Živim bolj na minimumu svoje moči ali dajem vse od sebe? Sem res tudi zadovoljna, kar se tiče izražanja?

Hm. Hmmmm. Lahko bi naredila več.

Hvala.

Za danes pa si bom samo ponovila afirmacijo Kryona: »Sem na najboljšem mestu, ob najboljšem času in z najboljšimi ljudmi. Dogajajo se mi najboljše stvari.«

Tako nekako. Mogoče z malo dopolnila. Res se mi dogajajo najboljše stvari.

Ustvari si čudovit dan!



Imej se rada danes. Ti si zaklad, ki ga resnično želiš odkriti. Tvoje srce bo sijalo bolj kot največji diamant, ko mu zares prisluhneš.

Moje srce je odprto čudežem in ljubezni. Rada se imam.

Uživaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar