petek, 3. maj 2024

RUTINA SRČNOSTI

Rutina je pomembna, ker me ohranja v svojem srcu.

Rutina spanja.

Meditacije.

Pitja vode.

Zajtrka.

Pisanja.

Bloganja.

Branja v postelji.

Navdiha.

Lahko se izognem tej dnevni rutini in si rečem, bom že ali pa – danes ne rabim, praznik je ali nedelja, ali sobota. Ali rojstni dan. Lahko si izmislim, da je torek in da sem imela preveč vsega naenkrat – samo takrat je dan čisto drug.

Vse še nekako izpustim, razen spanja, meditacije in zajtrka. Najbolj pomembna mi je meditacija. Zares. To pa čisto obožujem. To me naravna na srčno stran. Tako sem spet takoj pri sebi. Moje misli se vsaj malo umirijo od divjanja in premlevanja. Povežem se. Preračunam si tako, da ne glede, kaj se zgodi, je meditacija predvkalkulirana. Predvračunana. Ni izgovora, da ne naredim meditacije. To pa mi je prioriteta.

Najlepša pa mi je meditacija v nedeljo, ko se perilo pere in je to ozadje. To pa me navdaja s takim mirom in veseljem. Rada imam svoja oblačila. Uživam, ko jih nosim, kombiniram in perem, pa obešam. Res imam lepo življenje. Zvok pralnega stroja v ozadju me spodbuja, da sledim toku meditacije še bolj zbrano, saj me fizično prizemljuje v svet in me povezuje z elementom vode. Božansko. Res imam lepo življenje.

Res imam lepo življenje.

Danes si bom skuhala nekaj zdravilnega za mojo dušo. Kaj res dobrega. Včeraj smo imeli družinsko čago in pojedla sem toliko dobrega in zdravega peciva – še za konec, da je že res bilo preveč. To si želim uravnovesiti. Moje telo pa kar hrepeni po vodi. Najlepše pa je bilo, da smo se družili in da sem se tako naklepetala, da sem še zdaj bolj brez glasu. Lepo je bilo. Druženje je pomembno.

Zdaj je moja muca Bliss skočila k meni in mi leži na trebuščku, da mi je boljše. Rada jo imam.

Zunaj pa je tako lepo vreme in sem tako hvaležna, da mi cveti španski bezeg. To pa je opojno omamno in res božansko.

Ljubek srčkan srečen sijoč pristen lahkoten vesel zabaven jasen harmoničen bogat iskren ustvarjalen razkošen dan poln obilja.



Zabavaj se, življenje je izjemno. Ti si izjemna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar