torek, 12. februar 2019

Razkrivanje magičnosti...

Danes je ta dan, ko se mi razkriva čarobnost. Čutim jo. Postaja otipljiva.

Kam me vodi potovanje? Na še bolj čarobno mesto. Na še več čarobnih krajev. Lahko je pravljično. In lahko je še bolj pravljično. Pripravljena sem videti drugače svoje življenje. Polno je. Zadovoljna sem. Čarobno je. In to mu daje še več prazničnosti.

Točno tako kot je, je čarobno. Nič se ne rabi spremeniti. Moja cilje je živeti polno še bolj. Naj duša vodi. Danes. Puščam ji prosto pot. Zato. Ker lahko. Ker mi je to pomembno. Uživam v drobnih razkritjih. Vodi me. Ti veš. Ti imaš večjo sliko. Zaupam ti.

Si upam? Malo si želim usmerjati po svoje. Pa kaj naj jaz s tega mojega omejenega vpogleda? Čutim, da je čas, da narava v meni vodi. Čutim, da je čas, da duša vodi. Zaupam, da bo kakorkoli bo, dobro. Zelo dobro. in je dobro. je že zdaj dobro. In to cenim. Tukaj sem, da bi radostno rasla. Pripravljena sem. zaupam. Nikoli ne morem s svoje poti. Vse je povezano. Vse je moja pot. Če sem tu ali tam, to je moja pot. Zdaj jo objemam. Zdaj jo sprejemam.

Ljubek sijoč pristen srčkan dan!


P.S.:Naj nas danes vodi svoje srce! Zaupaj mu!!!


Ni komentarjev:

Objavite komentar