sobota, 16. februar 2019

Priklopljena...

Cenim, da sem lahko to, kar sem v polnosti. Rada imam svoje življenje. Danes služim svetu, da ga navdihujem, vse pa hkrati služi moji sreči in veselju. Tako je!

Včasih pa če je tako! Spoznanje je mogočno! Vem, navdihovalka sem po duši. In prav je tako! To pa me veno znova vodi k sebi. Najprej si želim navdihovati sebe. Kako se to čutno sliši. Vem! Saj ne navdihujem sama sebe. Duša navdihuje moje bitje. Povezanost s srcem. To je božansko. Vse dobim povezano in enostavno se prikaže v trenutku, ko je ravno pravi čas.

Ne gre samo za velike ideje in velika spoznanja. Gre za vse malenkosti. Sprotni navdih je najboljši! To pa je čista priklopljenost na elektriko, kot bi rekel Abraham – Esther HIcks. Lahko vzameš sesalec. Sesaš tepih. In če te nekdo gleda v nemem filmu, bi mislil, da delaš vse prav. Prekrtačil si vsak kotiček sobe. Samo če sesalca ne vklopiš, je so vsi ti mehanski gibi brez pomena.

Torej, smo danes priklopleni na srčno energijo? Energijo ljubezni!? Danes je ta dan!

Ljubek sijoč pristen dan!















P.S.: Življenje te ljubi!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar