sreda, 13. februar 2019

K A T E J A : Orange in all shades!


Hi my Beloved!


My life is rich. And fun. It's today this day, that I can be authentic. Even more. Today is my day, when I can be even more creative.


Today is the day, it can be my favorite so far.


Today is the day, that we can take this day as a gift.


Today is the day, that I can be more myself.


Today is the day, I can enjoy.


What will I choose for myself today? What will I do for myself? What will I do? Where will I go today? Where does the heart lead me?


Orange in all shades! On a skirt! Along with the orange turtleneck. For emphasis. And shine!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Oranžna v vseh odtenkih!


Hej moje drage, moji dragi!

Moje življenje je pestro. In zabavno. To je danes ta dan, ko sem lahko pristna. Še bolj. Danes je moj dan, ko sem lahko še bolj ustvarjalna.



Danes je dan, ko je lahko moj najljubši do zdaj.

Danes je dan, ko je lahko ta dan kot darilo.

Danes je dan, da sem lahko še bolj jaz.
Danes je dan, ko lahko uživam.
Kaj bom danes izbrala zase? Kaj bom uresničila zase? Kaj bom uresničila? Kam bom stopila danes? Kam me vodi srce?

Oranžna v vseh odtenkih! Na krilu! Zraven pa še oranžen puli. Za poudarek. In sijaj!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar