petek, 15. februar 2019

K A T E J A : Orange… orange… orange…


Hi my Beloved!

Today, our heart is our compass! Where are we going today? Where does the adventure lead us? Are you listening to your heart?! Let's open the path to us today, remove the veil. We continue to follow our souls.


If I get to know something new, let me put it more into my life.


Well, I'm introducing new ideas to everyday life. Some ideas change my view of the world and events on it. I can be genuine and realize myself. This is my freedom and joy and joy and playfulness. Beauty!


What I feel, is the freedom of creation. It’s becoming increasingly dominant in a good sense. Years are good. I know what I want.


I lost in the city! I was looking for something completely different, and found this wonderful building! The real queen! And, of course, it goes with orange. At least a bit... more rusty orange. On the skirt and the turtleneck...


Life loves you!

Love with all your heart!



A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired to listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Oranžna… oranžna… oranžna…


Hej moje drage, moji dragi!

Danes je srce naš kompas! Kam gremo danes!? Kam nas vodi pustolovščina? Poslušaš svoje srce?! Naj se nam danes razkrije pot, odgrne tančica. Sledimo še bolj svoji duši. 


Če kaj novega spoznam, da to tudi bolj vnesem v svoje življenje.


Pa saj tudi vnašam. Neke ideje mi čisto spremenijo pogled na svet in dogajanje na njem. Lahko sem pristna in se uresničujem. To mi je pa taka svoboda in radost in veselje in igrivost. Lepota!



Kar čutim to svobodo ustvarjanja. Postaja vedno bolj dominantna v dobrem smislu. Leta so dobra. Bolj vem, kar si želim.



Izgubila sem se v mestu! Iskala sem nekaj čisto drugega, našla pa to čudovito zgradbo! Prava kraljica! In seveda spada zraven oranžna. Vsaj malo... bolj zarjavela oranžna. Na krilu in puliju...


Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar