sobota, 26. januar 2019

Z vsem srcem noter!???!

Poslušala sem Michaela Neilla in je vedno tako sproščeno zabaven! Res je bilo super! Poln je modrosti!

Tema pa je bila uspeh. Kaj so tri glavni vložki v uspeh, ki določajo, če nam bo res uspelo:

1. namen,

2. predanost (z vsem srcem pri stvari),

3. čas.

Pa to se sliši čisto enostavno. Torej, kaj je naš namen. Če imamo začrtan jasen končni cilj, je bolj verjetno, da bomo prišli tja. Če ne pa kar tavamo. Zdaj je to, potem je ono, potem je spet kaj drugega. Pot nas vodi v krogu. Saj je zanimivo, ni pa to tiso, po čemer res hrepeni duša. Kaj je torej naš namen? Kaj bi radi dosegli?

Kaj je moj namen? Kaj bi rada dosegla?

Potem je predanost. Sem res z vsem srcem noter? To je tako, kot če si v odnosu. Si res cel v odnosu, si odločen, predan, iščeš vedno nove poti, kako deluje, ali si zdaj tukaj, ker pač si. In sproti iščeš drugega partnerja?

Enako je pri sanjah. Točno vem. Kaj bi rada. Točno temu sledim. Ne cincam. Eh, mogoče bi to, mogoče pa to. Ne! Vem! To sem jaz! Sem kdo sem! In to uresničujem še bolj!

Resničen uspeh zahteva čas. Nekje tri leta. Ne vem. Ampak pustimo času, da se vse razvije. Kot pravijo, vse ob pravem času. Božansko pravem času za nas!

Ljubek srčen srečen pristen srčkan dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!














P.S.: Kaj je naš namen danes? Kam si želimo? Kam nas vodi pot? Čas je, da naravnamo kompas srca, pogladimo krila in vzletimo. Naš čas je zdaj!  Bee Gees - Too Much Heaven 
(https://www.youtube.com/watch?v=nREV8bQJ1MA&start_radio=1&list=RDnREV8bQJ1MA&t=3)

1 komentar: