nedelja, 20. januar 2019

Reci da sebi!

Kako sem navdušena!? Včasih si naredimo neko predstavo v glavi, da ni mogoče. Ne da se. To zame ni možno. Težko je. In ostale take in podobne neumnosti. Zato se niti ne potrudimo! Ni čudno, da so potem taki rezultati…

Kaki bedni izgovor. Kaj če bi vsaj dali vse sebe noter? Kaj če bi vsaj v resnici preizkusili? Kaj če bi se zavzeli čisto sto odstotno za to?

(Karkoli je to! Lahko je kaj svežega. Lahko so sanje. Lahko so želja. Karkoli. Mi odločamo.)

No me pa res zanima, kakšni bodo rezultati. To je zdaj moje področje. To je zdaj moje upanje. To je zdaj moj izziv v novem letu. Lahko sem karkoli si zamišljam. In danes sem srečna. In to je dovolj. To je edino merilo uspeha zame. Danes. Zdaj. Pa tudi v novem letu.

Si upam biti tako drzna, da sem še bolj srečna? Koliko sreče res prenesem? Daj no! Saj ni nevarno! Zabavno je! In to si želi v resnici tudi moje srce!!! Reci da sebi!

Ljubek najsrečnejši dan do zdaj!

Cmok! Objem!









P.S.: Smo dovolj pogumni danes, da poslušamo svoje srce? Kaj nam šepeta danes? Po čem hrepeni moje srce? Kam me vodi? Pa tebe? Sway - Dean Martin (https://www.youtube.com/watch?v=Nx0ekVnQEn8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar