ponedeljek, 21. januar 2019

K A T E J A : A pinch of golden glitter...


Hi my Beloved!

How is the heart path? Where does the heart lead us today? Let's go! The path is fun and exciting! It's an adventure!


Life is a bold adventure or nothing! What are we choosing today?


How's it going today? Where we draw our inspiration? How do we feel today? Are we connected with our hearts? What is our guiding principle in life? How is our focus?


Today is a day for adventure! I can't wait for a small trip! Not just that! Something new will be tested! I can not wait! I've been looking forward to it for so long! Divine! That makes me happy! Fingers crossed that is going to happen!


I love castles. Walks. I'm all dressed in beige. With a pinch of golden glitter on the cardigan... sweater...


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Posipano z bleščicami…


Hej moje drage, moji dragi!

Kako kaj srčna pot!? Kam nas vodi danes srce? Gremo dalje! Pot je zabavna in vznemirljiva! To je pustolovščina!


Življenje je drzna pustolovščina ali nič! Kaj izbiramo danes?

Kako gre kaj danes? Kje črpamo naš navdih? Kako se kaj počutimo danes? Smo povezani s svojim srcem? Kaj je naše vodilo v življenju? Kako kaj naš fokus?


Danes je dan za pustolovščine! Komaj čakam na manjši izletek! Pa ne samo to! Nekaj novega bomo preizkušali! Komaj čakam! Tega pa sem se že veliko časa nazaj veselila! Božansko! To me pa tako osreči! Držimo pesti, da se uresniči.

Rada imam gradove. Sprehode. Vsa sem oblečena v bež. S ščepcem zlatih bleščic na pulovru... jopci...

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar