sreda, 23. januar 2019

Že kuka!

Kaj pa ko bi bolj zaupala danes? Zdaj. V tem trenutku.

Vse vesolje mi stoji ob strani.

Ne glede, kako se obrača, se obrne v naše dobro.

Vem, da ko sem sredi megle, niti pomisliti nočem, da je to v moje najvišje dobro. Ne! Samo ven hočem! Samo v gorski sveži čisti zrak! To je za moja pljuča! Tam je razgled čisto drugačen! Tam se vidi v daljave! Tam imam jasnost!

Lahko je pa megla. In sonce bo pokukalo skozi. Zaupam. Ker še je vedno. Vem, da bo! Čeprav se vidi, kot da je tisoč in en dan v megli. Mogoče pa bo danes sonce.

Kaj pa, če bi znala uživati v megli. V tej kratkovidnosti dneva. Lahko stopam korak po korak. Pa bolj uživam v počasnosti. Lahko si skuham kavo. To pa je že nekaj. Lahko berem. Lahko uživam v zajtrku. Lahko uživam v vsakem srku kave. Lahko uživam v tuširanju. Lahko uživam v postelji zvečer, ko se zavijem v njeno toplino. Odeje me tako nežno objamejo. Lahko si prižgem svečko.

Ne glede, kako dobro ali slabo je, vedno je čas za dobro kavo. To pa je užitek. Lahko uživam danes. Tukaj. V tem trenutku.

Ljubek sijoč dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!!!










P.S.: Gremo danes po svoje! Po svoji srčni poti! To je to! To je življenje. Ofenbach - Be Mine  (https://www.youtube.com/watch?v=oNWOC_Pvo4w)

Ni komentarjev:

Objavite komentar