ponedeljek, 14. januar 2019

Prodre skozi...

Ah, pa je le prišel nazaj, moj dragi računalnik! Kako pa me to veseli! Kako je lep! Zdaj se spet navajava nazaj! Sem se čisto na malega navadila… To se mi zdaj zdi pravo razkošje! Saj tudi je!

Kako kaj srčna pot!? Kam nas vodi danes srce? Gremo dalje! Pot je zabavna in vznemirljiva! To je pustolovščina!

Življenje je drzna pustolovščina ali nič! Kaj izbiramo danes?

Malo sem brala začetne, stare bloge. Res cenim, da ste z mano vsak dan! Veliko mi to pomeni. Učim se sproti. Delim svoje neumnosti, zaradi katerih je potem moje življenje bolj zabavno in zanimivo!

S tem, ko sem v učnem procesu (sredi megle), vidljivost naprej pa je slaba, pridobivam neko notranjo bogastvo. Zaklad. Upam, da vam to popestri vaše učenje. Vaše meglene dneve. Potem so mogoče manj megleni in zasenčeni. Naj žarek sonca prodre skozi navidezne meglice.

Ljubek zadovoljen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenje te ljubi z vsem bitjem, diha skozi tebe! Uživaj! Wet Wet Wet - Love Is All Around (https://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE)

Ni komentarjev:

Objavite komentar