četrtek, 17. januar 2019

Brstenje od znotraj...

Kaj pa danes? Kako kaj tvoj kompas? Kam te vodi duša danes?

Danes je najlepši dan do zdaj! Dajmo mu priložnost, da to postane. Čarobnost je z zraku…

Ni to zanimivo, da rastemo kot ljudje. Ali kot drevesa. Samo pri ljudeh se najprej vidi. Najprej si majhen, potem pa večji, potem voziš avto. Potem se fizična rast ustavi. Navzven. Drevesa pa vedno nekaj poganjajo. Razen pozimi, ko počivajo (lahko so nam za vzgled harmonije, uravnoteženega, ravnovesja). Vseeno je njihova rast vidna navzven. Brstički. Listi. Cvetovi. Plodovi.

Obožujem drevesa. Tako so lepa. Tako lepo se razvijajo. Postajajo polnejša.

Tako pa tudi ljudje. Rast navzven in v centimetrih je pomembna. Bolj pomembnejša pa je rast kot človek. Si bolj srečna (srečen)? To je edino merilo uspeha.

Sem bolj pristna, kot sem bila?

Sem bolj srečna, kot sem bila, naprimer lani?

Se počutim bolj izpolnjeno?

Poslušam svoje srce?

Sledim svojemu srcu?

To so potem naši brstički, pa listje, pa cvetenje, pa potem plodovi. Torej, kako kaj cvetimo danes?

Ljubek sijoč radosten cvetoč dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Rada vas imam! Hvala, da ste! Vsak na svoji srčni poti. Vse ob svojem pravem času. Nipke - Popoln Lajf  (https://www.youtube.com/watch?v=pzcUGDTsjhg)

Ni komentarjev:

Objavite komentar