nedelja, 23. december 2018

Čutiš to v vsem srcem!?!!!

Kaj si želim? Kaj si resnično želim?

Si lahko to predstavljam?

Ne tako z glavo. Lahko to resnično občutim. Kako bi se počutila, če bi bilo to uresničeno? Kaj bi doživljala? Kaj bi čutila?

Zadovoljstvo. Srečo. Veselje. Igrivost. Lahkotnost. Užitek. Izpolnjenost. Prijateljstvo. Toplino. Srčnost. Bližino. Uspeh. Radost. Sproščenost. Razkošje. Obilje. Kreativnost. Notranjo srečo. Pristnost. Užitek. Ljubezen.

Kako je to res čutiti globoko. Tako osrečujoče. V tako zadovoljstvo mi je. Kar malo sem zaprla oči in si predstavljala, kako me vesolje objema z vso ljubeznijo.

Vsak dan si delam zeleni sok. Zato porabim veliko zelene. Že pri tehtanju sem jo komaj spravila v dve vrečki. Eno od zgoraj in drugo od spodaj. Vse je nekako lezlo narazen. Prijazen gospod mi je na blagajni pomagal.

»Včasih imamo premalo rok.«

Prijazno se mi je nasmejal in mi prijel vrečko. Potem pa je šlo tako zlahka. Vse sem spravila noter. In še v drugo. Kako lepo, da še obstajajo kavalirji na svetu. To pa mi je tako polepšalo dan! Še zdaj mi je toplo pri srcu.

Gospa se je zataknila z vozičkom v krožna vrata. Tako sem potem lahko delila prijaznost naprej. Pridržala sem vrata v drugo smer, da se je odgozdila. Potem pa sem jih potisnila v pravo smer, da so se spet začela vrteti. No, življenje je lepo! Vam pravim!

Kaj si resnično želite z vsem srcem? Položimo roke na srce in se vprašajmo to. Potem pa si predstavljajmo, kot da je že vse uresničeno. Zaupam! Vem! Vse kar iščem, išče mene. Vse ob pravem času!

Ljubek sijoč pristen dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!









P.S.: Odprimo srce! Naša pot je zdaj tukaj v tem trenutku. Naj bo vedno bolj srčna! Tako je! Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (https://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar