petek, 28. december 2018

Vsi dogovori...

Kaj če danes zaupala, da sem dovolj? Kaj če bi to bil moj cilj za novo leto. Kaj si sploh želim za novo leto? Čas je za jasnost.

Cilj. Jaz sem dovolj.

Pa saj se večino časa tako tudi počutim. Moje življenje se mi zdi lahkotno in zabavno. Sem pristna. Ustvarjam. To sem osrečuje. Uživam v pogovorih.

Uživam v dnevih. Delam resnično, kaj si želim. V polnosti. Dovolj sem.

Zdaj mi tako lepo sonce sije na sedežno. Prav lepo je biti tukaj in samo uživati. Včeraj pa je bil tako lep sončni zahod. Vse je bilo v roza tonih. Prav močno roza. Božansko lepo.

Bila sem na baletni predstavi. Kako so bile ljubke baletke. Lepo so plesale. Prav zabavno je bilo, za dušo.

V središču tvojega bitja
imaš odgovore.
Veš, kdo si,
in veš
kaj si želiš.

Rumi

Kako pa je to lepo. Samo pomembno je, da si vzamemo čas zase. Zadihamo. Se občutimo. Smo. Potem pridejo vsi odgovori.

Ljubek poetične srčen srečen dan!

Cmok! Objem!


P.S.: Odpiram srce danes svetlobi v meni. Srčnosti. Pristnosti. Danes je srce moj kompas. Pa tvoj? Queen - Bohemian Rhapsody (https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar