sreda, 7. november 2018

K A T E J A : More is more!


Hi my Beloved!

Now go on!
  
Lovely cute day!


Today is your day!


What about the soul journey? What do I want for myself?


Direction of the internal compass. Connection with my heart. That is the most important to me!



Why wear a little color if I can mix everything together. More is more! That's how I like it! Yellow! Broght pink! Variegation in all respects! In this combination I walked the whole Split!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Več je več!


Hej moje drage, moji dragi!

Zdaj pa dalje!

Ljubek prisrčen dan!

Danes je tvoj dan!



Kaj pa potovanje duše? Kaj si jaz želim zase?

Usmeritev notranjega kompasa. Povezanost s svojim srcem. To mi je najpomembnejše.

Zakaj bi oblekla malo barve, če lahko zmešam vse skupaj. Več je več! To mi je tako všeč! Rumena! Živo roza! Pisanost v vseh pogledih! V tej kombinaciji sem prehodila cel Split!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar