petek, 9. november 2018

K A T E J A : Versatility...


Hi my Beloved!

What about the soul journey? What does this mean for me? What do I want to experience? What is the purpose of my soul journey?


Direction of the internal compass. Connection with my heart.


I appreciate that I have such a beautiful life, that my dreams are being realized more and more.


What is the purpose of my heart journey? Freedom. Delightful growth. Pleasure. I know that it is happiness. I believe in happiness.


I believe it is possible. Now at this moment. I believe in my happiness. Really. And this is my intention to focus on my happiness even more. I'm enjoying this.


I'm glad to have a nice dress. At all, if it's so light. I like versatility and playfulness. Translucency, almost mysticism. Contrast, gentle beige and black, light - dark. I always give priority to comfort!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Večplastnost…


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj pa potovanje duše? Kaj pa to pomeni zame? Kaj si želim doživeti? Kakšen je namen mojega potovanja?



Usmeritev notranjega kompasa. Povezanost s svojim srcem.

Cenim, da imam tako lepo življenje, da mi se uresničujejo sanje vedno bolj.

Kakšen je namen mojega potovanja? Svoboda. Radostna rast. Užitek. Verjamem v to, da je sreča. Verjamem v srečo.


Verjamem, da je možna. Zdaj v tem trenutku. Verjamem v svojo srečo. Res. In to je moj namen, da se naravnam še bolj na to mojo srečo. Uživam v tem.


Razveseli me lepa obleka. Sploh, če je tako lahkotna. Všeč mi je večplastnost in igrivost. Prosojnost, skoraj mističnost. Kontrast, nežno bež in črno, svetlo - temno. Vedno pa dajem prednost udobju!


Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar