sreda, 14. november 2018

K A T E J A : Lines...


Hi my Beloved!

Tomorrow is a new day! Really. And I know, that I can hardly wait, and it can hardly wait for me!


Today is a new beginning. But fresh ...



How I like the sea. Really. I love it.


So I'm here right now! The purpose is to live as true a life as possible. I see others to realize themselves, too. That's it! My happiness is just inspiration!


Life is magical, all the magic is happening for me ...


Life is a joyful journey or nothing! Life is a bold adventure or nothing!


Lines in all colors. Everything is connected! But the most important is comfort. For a walk. I love autumn days! They're so warm. I have the feeling that the sea has followed me home. In my lovely city.

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Črte…


Hej moje drage, moji dragi!

Jutri je nov dan! Res. In vem, da me komaj čaka, tako kot komaj jaz čakam njega!

Danes je nov začetek. Ali svež...


Kako rada imam morje. Res. Obožujem.
Tako pa sem zdaj tukaj! Namen je, da živim čimbolj pristno življenje in sem vzgleda drugim, da uresničujejo sebe. To je to! Moja srečnost je samo navdih!

Življenje je čarobno, vse čara zame...

Življenje je radostno potovanje ali nič! Življenje je drzna pustolovščina ali nič!

Črte v vseh barvah. Vse se povezuje! Najbolj pomembno pa je udobje. Za sprehod. Rada imam jesenske dneve! Tako so še topli. Imam občutek, da mi je morje sledilo domov. V moje ljubo mesto.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly

 













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar