ponedeljek, 17. september 2018

K A T E J A : Dots and transparency!


Hi my Beloved!

We can be anything we feel in ourselves. Nature in us is calling us. It's time to get in touch and respond! We create a genuine full life. Listen to your heart!

  
Nature strengthen connection with me. Really. I love nature, even if it's just from the balcony or through the window, just like now.


What about connection with my nature? How does the sun kiss me and I dance in the wind? Do I let me express trough dance?


All successful people have defined goals. What do you really want? Not as a demonstration of the ego. Well, a little. But so, for the soul.


I'm worth it. I'm precious. I'm whole. I'm love.


Like you. You are worthy. You are precious. You are whole. You are love.


That's right!


Summer was very long - by the end of September! I'm dressed in blue. Everything is in these shades. Flops. It would like to recall the memories of the sea. The dress has dots that are translucent. It's just something special! Blue with gray translucent spots.

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Pikasto prosojno…


Hej moje drage, moji dragi!

Lahko smo karkoli čutimo v sebi. Narava v nas nas kliče. Čas je, da se javimo in odgovorimo! Ustvarjamo si pristno polno življenje. Poslušajmo svoje srce!


Kako me okrepi to povezovanje s sabo. Res. Rada imam naravo, pa če tudi je samo z balkona ali skozi okno, tako kot zdaj.

Kaj pa povezanost z mojo naravo? Kako pa mene kaj poljublja sonce in plešem v vetru? Si dovolim kaj plesati?


Vsi uspešni ljudje imajo definirane cilje. Kaj si v resnici želim? Ne kot dokazovanje ega. No tudi malo. Ampak tako, za dušo. 

Jaz sem vredna. Jaz sem dragocena. Jaz sem cela. Jaz sem ljubezen.
Tako kot ti. Ti si vredna (vreden). Ti si dragocena (dragocen). Ti si cela (cel). Ti si ljubezen.

Tako je!
Poletje se je zavleklo do konca septembra! Vsa sem oblečena v modro. Vse je v teh odtenkih. Natikači. Kot bi še v sebi obujala spomine na morje. Obleka ima pike, ki so prosojne. Čisto nekaj posebnega je! Modra s sivimi prosojnimi pikami.
Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar