petek, 21. september 2018

K A T E J A : Chita!


Hi my Beloved!

What mostly speeds in my head? Am I stopping this waterfall? I repeat the same flow of thought every day? Probably already. Out of habit. What if I try something new?
  

I love dancing in me. Happiness. Energy. Poetics.

  
But there are other things that I do with my heart. With love. I love it. Expand your heart. Expansion of authenticity. I just want to do more of what I want. I want it even more. This is also good.


I love time for myself. It's as important to me as air. These are my pre-preparations. Then I begin to breathe deeply. It's like setting a compass for good. On the positive. Laughing. Playfulness. Fun. Lightness. Conversations.


Tiger pattern. Leopard. Chita. I do not know exactly what kind of pattern is on, or which animal is in fact. Probably in none because it is combined with pink! But I love animal patterns. Because they are classic. It's still hot weather! And what would I wear if not a dress!


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Čita!!!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj mi večinoma brzi po glavi? Ustavljam ta slap? Ponavljam vsak dan enak tok misli? Verjetno že. Iz navade. Kaj če bi poizkusila kaj novega?


Rada imam ples v meni. Sreče. Energije. Poetičnosti. 

So pa druge stvari, ki jih delam s srcem. Z ljubeznijo. Tako imam rada to. Širitev svojega srca. Širitev pristnosti. Samo še bolj si želim delati več tega, kar si želim.Še bolj si želim. To pa je tudi dobro.


Rada imam čas zase. To mi je tako pomembno kot zrak. To so moje predpriprave. Takrat zadiham s polnimi pljuči. Kot da si naravnam kompas na dobro. Na pozitivno. Na smeh. Igrivost. Zabavnost. Lahkotnost. Pogovore. 

Tigrast vzorec. Leopardji. Čita. Ne vem točno, kakšen vzorec je ali na kateri živali je v resnici. Verjetno na nobeni, ker je kombinirano z roza! Ampak obožujem živalske vzorce. Tako, ker so klasika. Še vedno je vroče vreme! In kaj drugega obleči kot oblekico!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar