petek, 10. avgust 2018

K A T E J A : The uniform...


Hi my Beloved!

I like to talk. I love the depths. I love honesty. I love friends. I always get to something new. Lessons. Insights. That's what makes me so happy. This is really important for me in my life. I love that.


Perfect night! The perfect start!


I love life in the city.


I enjoy this moment...


This is definitely my uniform. Dress. Dresses. Flops. Much more in the summer. Easy breezy. The color is so richly emerald green. Lovely ... Life is too short to complicate.


Life loves you!


Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Uniforma...

Hej moje drage, moji dragi!

Rada se pogovarjam. Rada imam globine. Rada imam iskrenost. Rada imam prijateljstvo. Vedno pridem do česa novega. Spoznanja. Uvidov. To mi je pa tako veselje. To mi je v resnici pomembno v življenju. To obožujem.

Popolna noč! Popoln začetek!
Obožujem življenje v mestu.

 Uživam v tem trenutku...

To je zagotovo moja uniforma. Obleka. Obleke. Natikači. Sploh poleti. Lahkotno zračno. Barva pa je tako bogato smaragdno zelena. Ljubka... Življenje je prekratko za kompliciranje.

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar