ponedeljek, 6. avgust 2018

K A T E J A : Resonance...

Hi my Beloved!

There is something misleading in the air. Can you feel this summer playfulness? Lightness? 


I know, it's part of me. That's who I really am. My heart is laughing at the funny things that are happening to me.


First you read. You feel resonance. The next logical step is to change something. The next step is action.


I'm precious. I'm worth it. I'm beloved. Exactly as I am, I'm the best. I follow my bliss.


It's best to go for a coffee. Right by the river. That's how I adore it. At all, when is the sunset. Divine. Perfection. I'm wearing very easy clothes because it's so hot. Short jeans trousers and cute white cotton t-shirt.


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Resonanca…


Hej moje drage, moji dragi!

Nekaj nagajivega je v zraku. Čutiš to poletno igrivost? Lahkotnost?


Vem, del mene je. To sem v resnici jaz. Moje srce se kar smeje ob norčijah, ki se mi dogajajo.


Najprej prebereš. Občutiš resonanco. Naslednji logični korak pa je, da kaj spremeniš. Naslednji korak je dejanje. 

Dragocena sem. Vredna sem. Ljubljena sem. Točno taka kot sem, sem najboljša. Sledim svojemu sijaju

Najlepše mi je iti na kavo. Čisto ob reki. To pa tako obožujem. Sploh, ko je čas sončnega zahoda. Božansko. Popolnost. Oblečena sem čisto lahkotno, ker je tako vroče. Kratke jeans hlače in ljubka pikasta bela bombažna majčka.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar