petek, 10. avgust 2018

Danes? Zdaj?

Ljubko je tukaj. v tem trenutku. Vse je tako jasno. Vse je tako pristno.

Prav rada imam dan kot je danes. Lahko sem spala, kakor dolgo sem želela. Mislila sem, da bom bolj dolgo. Telefon si naredim kot za na letalo. Ali stisnem tisti gumbek letalo. Da imam res mir. Odprem si okno, da je svežina. Potem pa zaspim kot angelček.

Spanje mi je tako pomembno kot dihanje. Potem sem čisto drug človek, ko sem dala svoje ure skozi. Sveža. Navdušena. Radostna. Kar tako, samo ker sem dovolj spala.

Prijazna sem do sebe. S spanjem. Radodarna. To pač rabim in to mi je uvod v lep dan.

Včeraj sem brala Roberta Holdena, da si želimo sreče, vseeno pa občutimo krivdo, če bi res sprejeli povabila, ko nas vabi.

Koliko sreče lahko prenesem? Res verjamem, da dobro prinaša dobro? Zakaj pa potem ne živim tako? Vsaj malo bolj tako?

Saj živim tako. Danes si bom uresničila željo. Tako. za mojo dušo. Za zabavo. Ker si lahko. Želim si. Kaj me osreči danes? Kaj je moja srčna želja danes? Kaj si lahko uresničim za dušo?

Ljubek pristen dan moje drage, moji dragi!

Cmok! Objem!











P.S.: Srčen dan poln, več kot poln sreče! Življenje je tvoje. Poslušaj svoje srce!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar