sreda, 8. avgust 2018

K A T E J A : Freshness...

Hi my Beloved!

I love joy. Playfulness. Dance. Spontaneity. Lightness.


Honesty. Interesting conversations. Freshness. Wisdom. Connection of souls. I just like them.


My life is so simple, I'm just here. Love.


Whatever you give, you get.


What would you like to learn? What would you like to practice?


What does the creation of the heavens on earth mean to me? Definitely writing, long walks, painting, drinking coffee quite slowly, becoming everything I am in my soul. Becoming.


My life is so fresh. like wind. In the summer. For refreshment. I'm wearing it very easy. Everything from the blue family colors. Simple. Playing. Lovely!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Svežina...


Hej moje drage, moji dragi!

Rada imam navihanost. Igrivost. Ples. Spontanost. Lahkotnost.

Iskrenost. Zanimive pogovore. Novosti. Modrost. Povezanost duš. Pač rada jih imam.


Moje življenje je tako enostavno, samo sem. Ljubezen.
Kar daš, to dobiš. 

Kaj bi se želela naučiti? Kaj bi želela vaditi?

Kaj pa mi pomeni ustvarjanje nebes na zemlji? Definitivno pisanje, dolgi sprehodi, slikanje, pitje kave čisto počasi, da postajam vse, kar sem po duši. Uresničevanje.

Moje življenje je tako sveže. kot vetrc. Poleti. Za osvežitev. Oblečem se čisto lahkotno. Vse je iz modre družine barv. Enostavno. Igrivo. Ljubko!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly











P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar