sobota, 21. julij 2018

Kako gre?

Globine se razkrivajo. Vedno bolj. Praznujmo. Danes kar ne morem pisati. Ali si želim pisati. Želim si. Preveč. Ampak nekaj tako zanimivega poslušam, da sploh ne vem, kaj pišem. Praznovanje! Kako daleč sem že prišla! Cenim se! Spoštujem se!

Kako zanimivo, kave mi je zmanjkalo! Danes pijem čaj. Dobrega. Iz Egipta… tako za zdravje. To je moj čas. Poslušam o odnosih. Kaj je to, kar je nesprejemljivo v odnosih? Jaz sem prioriteta. Kaj si želim?

Vdih. Izdih.

Tako zanimiva zgodba. Tako zanimivi vzorci.

Včeraj sem se tako razvajala. Božansko! Ne morem verjeti! Kaj da ne! Samo tako sem! Kaj je to? Zdaj pa več ne poslušam zgodbe, kako lahko nastajajo taki nesmisli…

Vse sem. Vse. Belo. Črno. To tako ne obstaja. Prav ali narobe tudi ne. Vmes so barve in sama sem mešanica vseh barv. To je tako, kot bi rekla, da sem samo veselje. Nisem. Cel spekter čustev imam. In to je dobro. Čutim. Živa sem. Popolnost. Celovitost. To je to.

Res je. Živa sem. Kaj vse ne bom danes ugotovila!? 

Kako pa mi kaj gre? Kako kaj izražam sebe? Kako kaj upravljam, vodim svoje življenje? Kako se kaj spodbujam? Kako sem kaj sočutna in prijateljska do sebe? Se kaj potrepljam po rami?

Živim kaj po svoje? Svojo pristnost? Svojo radost? Samo preživljam dneve ali resnično živim strastno življenje?

Zanimivo. Moje življenje. Zakaj moje? Zakaj pa ne moje? Živim, kot so si predstavljali drugi zame?! Poskušam vleči niti z vseh koncev? Se sprijaznim s tem, da sem sonce. Če ima drugi oblačno, da njegovi oblaki ne zakrijejo mojega sonca? Sem odgovorna do sebe?

Uh, dovolj vprašanj bo.

Pristen živ srečen pristen dan!!!

Cmok! Objem!!!









P.S.: Življenje je noro dobro!!!Michael Jackson, Justin Timberlake - Love Never Felt So Good  (https://www.youtube.com/watch?v=oG08ukJPtR8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar