sreda, 18. julij 2018

K A T E J A : Asymmetric dress


Hi my Beloved!

So I came up with an idea. What if I was given everything?


What if I'm just like air, given appreciation too. I just can’t see it yet.


Of course I'm worth it. I'm worth it because I'm here. I'm worth it because I was born. I just listen my heart.


Why would I be scared?

I want to live.


I'm happy!


I love to wear dresses! Just put on a dress and I'm ready. I also like asymmetry. Lightness. The pattern is so classic!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Asimetrična obleka


Hej moje drage, moji dragi!

Tako sem prišla do ideje, kaj pa, če mi je vse dano.


Kaj če mi je tako kot zrak, dano cenjenje. Samo vidim še tega ne.

Seveda sem vredna. Vredna sem, ker sem tukaj. Vredna sem, ker sem se rodila. Samo srce polsušam.


Zakaj bi me sploh bilo strah?

Želim si živeti. 


Srečna sem!

Tako rada nosim obleke! Samo obleko dam na sebe in sem pripravljena. Všeč mi je tudi asimetričnost. Lahkotnost. Vzorec pa je tako klasika!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar