petek, 20. julij 2018

K A T E J A : Bouquet of flowers!


Hi my Beloved!

It's lovely here. It's nice to have this paradise, so close. I know. I just sit in the car. A little time and I'm already there. Then I'm just here. Without a long list of everyday obligations. Nothing. Just chill.
  


Interesting how everything is so nicely arranged. So nice. Slow. On its own. But with your timing. Just like it must be. With flow. Or what I really want.


It's my joy. That's my hope. This is my happiness. That's my pleasure. I can trust you. I can be all I am. I can be kind. I can be authentic. I can be light.


What's more beautiful than drinking coffee quite slowly? Mansion nearby. When I drive there, I admire it by far! Pure beauty.


It's hot! Finally! That's why I dressed quite simply. Purple! Flowers also have the same color. I added some orange. So for a pinch of admiration.


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Šopek rož!


Hej moje drage, moji dragi!

Ljubko je tukaj. Ljubko je imeti ta raj, tako blizu. Vem. Samo usedem se v avto. Malo in sem že doli. Potem pa samo sem. Brez dolgega seznama vsakodnevnih obveznosti. Nič. Samo "čilanje". Sprostitev.


Zanimivo, kako se vse tako lepo uredi. Tako lepo. Počasi. Ali po svoje. Ali s svojim časom. Tako, kot mora biti. S tokom. Ali s tem, kar si resnično želim.


To je moje veselje. To je moje upanje. To je moje srečnost. To je moje zadovoljstvo. Lahko zaupam. Lahko sem vse, kar sem. Lahko sem ljubezen. Lahko sem pristnost. Lahko sem lahkotnost.

Kaj je lepšega, kot piti kavo čisto počasi? Dvorec v bližini. Že, ko se vozim tja, ga ob daleč občudujem! Čista lepota.

Vroče je! Končno! Zato sem se oblekla čisto enostavno. Vijolično! Tudi rože so enake barve. Dodala sem malo oranžne. Tako za ščepec popestritve.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar