sreda, 30. maj 2018

K A T E J A : Crazy in movement...


Hi my Beloved!

If you did not feel fear, what would you achieve? What would you dare to do if you were not scared?



I would just be. I would have lived my inside nature, which is my authenticity. By blood, I am a writer in my soul. Artist. Painter. Photographer. All this I would live more boldly. I'd have more eggs to take care of all these areas. So I really need the eggs for that? Sometimes already.


Or I can just do a little every day I get to my dreams. Just every day a little stepping forward.


Summer night! Magical night! How hot are already! How bright are the stars! Now that there are more sunshine, there is more inspiration everywhere! I don’t know, what the weather got with inspiration! But it works better than all vitamins together! It’s wake me up! I feel even more lively! It's pulling me even more into nature! Vitamin sun!!! (Just a little bit and will be vitamin sea! I love it!)


But I make some more conscious decisions. Is that what I really want? Depending on the other? I'm afraid what others will think?


I was driving past! Fields! A lot of red poppies fluttered on it! how wonderful! It was morning! The light was right!


It's a purely everyday clothing. Just a little red and tiger pattern tennis shoes! So! I'm ready to be crazy in movement throughout the day! Or just for coffee!


But this wonderful poppy field!!! It was waving in the wind...


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Norenje!


Hej moje drage, moji dragi!

Če ne bi občutila strahu, kaj bi dosegla? Kaj bi si upala, če me ne bi hromil strah?
Samo bila bi. Živela bi naravo v sebi, ki je moja pristnost. Po krvi, po duši sem pisateljica. Umetnica. Slikarka. Fotografinja. Vse to bi živela bolj drzno. Bolj bi imela jajca, da seuresničim na vseh teh področjih. Pa res rabim jajca za to? Včasih že.
Lahko pa samo vsak dan malo stopim k svojim sanjam. Samo vsak dan po malo stopam naprej.
Poletna noč! Čarobna noč! Kako tople so že noči! Kako svetle so zvezde! Zdaj, ko je več sonca, je več navdiha vsepovsod! Sicer ne vem, akj ima vreme z navdihom! Ampak meni deluje hujše kot vsi vitamini skupaj! Poživi me! Še bolj čutim živost! Še bolj me vleče v naravo! Vitamin sonce!!! (Še malo pa bo vitamin morje! Obožujem!)
Se pa bolj zavestno odločam. Si to res jaz želim? Gledam na druge? Me je strah, kaj si bodo drugi mislili?

Peljala sem se mimo! Polja! Polno rdečih makov se je bohotilo na njem! Kako čudovito! Bilo je jutro! Svetloba je bila ravno prava!


To je čisto vsakdanje oblačilo. Samo malo rdeče barve in tigrasti teniski! Tako! Pripravljena sem za norenje skozi dan! Ali samo za kavo!

Ampak to čudovito makovo polje!!! Valovalo je v vetru...

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly














P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar