petek, 1. junij 2018

K A T E J A : Lovely whole!


Hi my Beloved!

Am I deciding of fear or love?

  

I decide more based about my feelings (at least I think so). But at least I decide - based more about my feelings than I used to. Or sometimes. Or at least yesterday. (Hope dies last!)


I love being myself everyday more. I'm more gentle to myself. Less to blame. I'm more a friend with me. It's not that easy, but it's always easier.


Relationship to myself. Loving relationship with myself. Authenticity. Love for myself. You look in your eyes? Are we honest with yourselves?


Dreams are being realized! They are tangible! The colleague traveled to Bali with a friend! This is my dream island of artists and art! I can’t wait to see all the pictures from there! Other dreams have come true. Huge! I do not want to tell you everything, but I'm really excited!


I can see it! Increasingly, I see that! With all my heart!


What is even more beautiful than big sleeves? Shirt painted with purple leaves and tiny orange dots. Not so small. It's lovely! I love everything on it! Everything is complementary. Orange and purple. Logical sequel... Lovely whole!


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!


**

SLO: K A T E J A : Ljubka celota!


Hej moje drage, moji dragi!

Se odločam iz strahu ali iz ljubezni?

Bolj se odločam po svojem občutku (vsaj mislim si tako). Se pa vsaj bolj odločam po svojem občutku, kot sem se nekdaj. Ali včasih. Ali vsaj včeraj. (Upanje umira zadnje!)

Vedno bolj rada sem jaz. Bolj sem nežna do sebe. Manj se obsojam. Bolj sem prijateljica s sabo. Saj ni tako lahko, ampak je vedno lažje.

Odnos do sebe. Ljubeč odnos s sabo. Pristnost. Ljubezen do sebe. Si pogledamo v oči? Smo do sebe iskreni?
Sanje se uresničujejo! Postajajo otipljive! Kolegica je odpotovala na Bali s prijateljem! To pa mi je sanjski otok umetnikov in umetnosti! Komaj čakam, da vidim vse slike od tam! Še druge sanje so se uresničile. Ogromne! Vse ne bi rada povedala, ampak sem čisto navdušena!
Vidim, da se da! Vedno bolj vidim, da se da! Z vsem srcem!
Kaj je še sploh lepšega, kot veliki rokavi? Majčka poslikana z vijoličnimi listki in drobnimi oranžnimi pikami. Bolj malimi. Ljubka je! Vse na njej obožujem! Vse se samo dopolnjuje. Oranžno in vijolično. Logično nadaljevanje... Ljubka celota!
Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly












P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar