ponedeljek, 16. april 2018

To kar sem...

Včeraj mi je bil najlepši dan do zdaj. Koliko igrivosti. Koliko veselja. Koliko smeha. Zabavnosti. Rada imam tako lahkotne dneve. Kot praznik na običajen dan. Nič posebnega. Brez ritualov. Ampak ravno zato je bil nekaj posebnega.

Začel se je z mojim najljubšim delom. Sladoledom. Borovnica s smetano. In končal. Z lešnikom. Včasih je treba pretiravati. Sako tako. Ker lahko.

Se veselim mojega življenja? Si ustvarjam čudovito lepo življenje? Je moje življenje radostno potovanje?

Polno vprašanj.

Srečala sem mojega botra. S prve mi je rekel, da sem umetnica. Kot bi mi vesolje ogovorilo skozi njega. Vem, da sem. Že zato, ker rada ustvarjam. Ne rabim se več spraševati. To sem jaz. To mi je v naravi. Tako kot je nekomu nekaj drugega v naravi. Zares. To je moja narava.

Moja pristnost. Kako lahko lepše dan začnem, kot s slikanjem? Dodajam polno barv. Samo nastajajo. Tečejo. Pustim jim svobodo. Oblikujejo se po svoje.

Danes mi tako lepo sije sonce v mojo sobo. Zalilo jo je do robai n še čez. Prav prilega se mi. Čisto razumem martinčke, zakaj se grejejo na njem. Prav prijetno vroče mi že postaja. Ampak ne grem stran. Počutim se napolnjeno z energijo.

Na steni imam z velikimi črkami napisano:

»Jaz sem, to kar sem.«

Pestrost. Pisanost. Izraznost. Srečnost. Sončnost. Danes pa predvsem to.

Ljubek ustvarljano pisan dan poln pristnosti!

Cmok! Objem!









P.S.: Ljubezen je otipljiva skozi ustvarjalnost lepega... OTO Pestner & Franjo Bobinac - Bisere imaš v očeh (https://www.youtube.com/watch?v=7H8TQX2uDMM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar