sreda, 18. april 2018

K A T E J A : Love today...


Hi my Beloved!

There are many ways to express authenticity.



Most of all, I like thinking about what I created today, what was not here before? That's what encourages me. Every day is a chance to be genuine. Through everything. This is the privilege of deciding. Exceptional!



I know, I'm an artist. Exactly this is in all aspects of my life. Finally, I admit it out loud. And I live like that. Easy. By my own. Colorful. Just because I like color.


How do I create my own life today more colorful? Even more rainbow. Even more friendly to myself? I do not know what today is with this kindness to myself. For the whole morning, I've been buzzing about it.


There is no problem to be friendly with others. That's right, of course. But to myself I am so... How didn’t I know better? How I was blue? How could I miss this? How could I keep my eyes shut for so long? I would not condemn anyone so hard as me.


It's time. It's really time to be kind. Today is the first day of my new life. Today I’m a friend of mine first. I forgive myself. It does not matter anymore. It's important now. This moment. And only this moment I have the strength. In full. And just me. Why do not I use this for my own good. This is not to change the past. It's true. But I can fully enjoy at the moment.


Where is it more beautiful than by the river? At sea ... for now it's too far. But here on the pier I already feel the vibrations of holidays...


The message is important. Love today, worry yesterday. Exactly. Colors. Red. Pink. Shoes definitely red. It's so scarce in between. Bright pink. I love colors. In these tones, however... Simply the best!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly














P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Ljubim danes…

Hej moje drage, moji dragi!

Veliko je načinov izražanja pristnosti.

Najbolj pa mi je všeč razmišljanje, kaj sem ustvarila danes, kaj še prej ni bilo? To pa me tako spodbudi. Vsak dan je priložnost, da sem pristna. Skozi vse. To je privilegij odločanja. Izjemno!

Vem, umetnica sem. Točno to sem v vseh vidikih svojega življenja. Končno si to upam priznati na glas. In živim tudi tako. Lahkotno. Po svoje. Pisano. Samo, ker imam rada barve.
Kako danes ustvarjam sovje življenje še bolj pisano? Še bolj mavrično. Še bolj prijazno do sebe? Ne vem, kaj je danes s to prijaznostjo do sebe. Že celo jutro, cel dan tolče na dan.
Z drugimi ni problema biti prijazna. To mi je naravno. Ampak do sebe pa sem tako tako. Kako nisem vedela boljše? Kako nisem bila bolj modra? Kako sem lahko to spregledala? Kako sem si lahko tako dolgo zatiskala oči? Nikogar ne bi tako ostro obsojala do česarkoli kot sebe.

Čas je. Res je čas za prijaznost. Danes je prvi dan mojega novega življenja. Danes sem najprej sebi prijateljica. Vse si odpuščam. Ni več pomembno. Zdaj je pomembno. Ta trenutek. In samo ta trenutek imam moč. V polnosti. In samo jaz. Zakaj ne bi tega izkoristila v svoje dobro. Preteklosti tako ne gre spreminjati. Res je. lahko pa v polnosti uživam v tem trenutku.


Kje je lepše kot pri reki? Na morju... za zdaj je predaleč. Ampak tukaj na pomolu že čutim vibracije dopusta...

Sporočilo je pomembno. Ljubi danes, skrbi včeraj. Točno tako. Barve. Rdeče. Roza. Čevlji definitivno rdeče. Šal pa tako malo vmes. Živo roza. Obožujem barve. V teh tonih pa sploh... preprosto najboljše!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly












P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar