sreda, 18. april 2018

Raziskovalka...

Danes mi je dan prinesel tako razkošje! Obilnost. Tako kot dežja! Vedno je še več kapljic. In to v dobrem smislu! Začelo se je seveda z jutranjo kavo. Moja naljubšo majico sem se zavila. (Živo rumene barve z napisom LOVE… brez ndaljnih pojasnil…)

To z dežjem je mišljeno tako. Začne se z malo kapljico odbrega. Potem pa kar dežuje. Vedno bolj in bolj. Dokler se ne usipa ploha razvajanja! Čisti užitek! Kar plešem v dežju dobrot, ki jih obožujem!
Ta dež je mišljen kot poletna topla nevihta. Kaplje me nežno poljubljajo s svojimi vročimi ustnicami. Samo pustim, da traja!

Vem. Raziskovalka sem. Po duši. Ne vem, zakaj sem se zatipkala ravno tukaj. Raziskovalka po suši. Niti se mi ne zdi tako sušno obdobje. Počutim se prebujena po zimi. Vse je v nastajanju. Pod zemljo. Rastejo korenine, se debelijo. Čas je, da se pokaže zelenje nad zemljo. Cvetim. Pesem nastaja v meni. Pesem postajam. Vedno bolj izrazna in pristna. Poezija.

Pustim sončnim žarkom, da me grejejo. Razpiram se v celoti. Kot cvet, ki se odpre čebelam, da nabirajo med. navdih. To sem. Sreča. Srečnost. Danes sem to. Samo sem.

Oto pestner. To je bilo dekle begavih oči… kako dobra pesem v ozadju.

Rada bi napisala, kako sem se osrečila danes. Povabila sem se v moje najljubše mesto. Kot turistka. Ogled gradu. Preživljanje časa ob reki. Fotografiranje. Kava v moji najljubši kavarni. Kremna rezina. Kava s penicami v tako ljubki skodelici. Ambient. Mačka, ki me je prišla pozdraviti. Lepo je tukaj. V polnosti. Cenim, da sem doma tukaj, v tej lepi deželi.

Nisem mislila iti. Dež je bil napovedan. Sreče? Tudi. Izbrala sem kompromis nekje bliže. Ko pa sem se usedla v avto, pa me je samo vodil. Naprej. To me osrečuje. Potovanja. Četudi samo na kavo. Ljubko je tukaj. Obožujem to mesto.

Včeraj sem se sprehajala po Lentu in so igrali Por una cabeza. Kako dober tango! Sonce je sijalo. Sprehod ob reki in pesem, ki mi je tako pri srcu. Ljubko. Zanimivo. Mislila pa sem iti v kavarnico čisto pri reki. Dobro, da so bili vsi stoli zasedeni, da sem se sprehodila naprej. Glasba je moje veselje. Tudi ples.

Kako lepe misli. To mi tako bogati dušo.

Ljubek srečen dan poln glasbe!

Cmok! Cmok!









P.S.: Ljubim ta čudovit dan poln poetičnosti! Por una Cabeza - Carlos Gardel (https://www.youtube.com/watch?v=Gcxv7i02lXc)

Ni komentarjev:

Objavite komentar