petek, 23. marec 2018

Vseeno mi je...

Vseeno mi je, kaj si mislijo. Življenje je tako zabavno zame. Vseeno mi je. Meni je tako všeč. Žal mi je, da si razburjena, ampak vseeno mi je. Vseeno mi je, kaj si misliš.

Poslušam Abrahama (Esther Hicks). Prav obožujem njihovo lahkotnost in smisel za humor. Igrivost. Tega si želim več zase.

Želim se izrazit v polnosti v tem življenju.

Zunaj je končno nehalo snežiti. Bi kdo povedal materi naravi, da je marec? Pomlad in rožice in zvončki in trobentice… in tako. Ampak njej je vseeno. Izraža se v polnosti. Lepo, da je saj nekdo ves čas pristen.

Vseeno mi je glede vremena. Mi je pa vedno lepo pogledati na zasnežene strehe. Pijem mojo ljubko kavo. Sem zavita v kociko. In samo uživam. Danes je dan za slikanje. Kaj bo nastalo? Ne vem. Samo prepustim se čopiču in barvam. Nekaj novega. To je zagotovljeno.

Včeraj sem se končno odpravila v novo kavarno v mestu. Pisarna. Verjetno je že nekaj časa. Samo jaz sem bila prvič! Všeč so mi bila velika okna. Sedela sem na okenski polici, ki je bila spremenjena v klop. Imajo polno zanimivih predavanj vsaki teden. Glasbene dogodke. Pestro. Najpomembnejše pa je, kava je odlična! Skodelice pa so tudi ljubke. Še bom šla tja, všeč m je.

Bom poiskala povezavo do njihove strani. Tam si bo najbolje pogledati, kaj se dogaja! Komaj čakam drugi teden! (https://www.facebook.com/PisarnaCoworkingAndCoffee/)

Nni mi vseeno, kaj me navidhuje, kaj me dviga. Ni ni vseeno, da kako se počutim. želim se počutiti dobro!

Ljubek poln dan tega življenja! Dragocenost!

Cmok! Cmok! Objem!









P.S.: Kaj pa tvoja ustvarjalnost? Kaj bomo danes odkrili, ustvarili novega? Frank sinatra - Let it snow (https://www.youtube.com/watch?v=M-b3iU-INDo)

Ni komentarjev:

Objavite komentar