sreda, 21. marec 2018

Lep razgled!!!

Hej, kako divja glasba. Prav paše. Zdaj saj vem, da sem budna. Oziroma, če še prej ni sem bila, sem zdaj sigurno… Omamno dobro. Lahko postanem odvisna. V dobrem smislu. Samo malo glasbe in se že počutim izjemno. Boljše. Boljše. Še boljše. Najboljše! (Zdaj sem komaj videla, kako lepi naslov je. Napoj. Prej sem na hitro prebrala naprej… Saj bo. Zgodnja ura pač…)

Ni mi lepšega, kot razvajanje ob kavi. Gledala sem tako dober film! Izjemno! Glavni lik je bila tako dobra igralka. Zgodba je bila o tem, da je tudi ona neizmerno uživala ob kavi in sprehodih in vožnji s kolesom, ker ni vedela, kako dolgo bo še živela. Vse navadne stvari so postale kar naenkrat tako dragocene. Vem. Zato jih želim uživati zdaj polno!

Mogoče bi si dala glasbo bolj na tiho, ker se že zdaj derem zraven. Zagotavljam, da pevec poje boljše. Lepšega ga je poslušati. Saj izgleda tudi dobro, samo lepše pa ne! (Hec mora biti! Je pa simpatičen! Na polne!) Zanimivo, da pišem o tem, ko ima tako dobra besedila: »Jaz ne verjamem v telo, rad bi te videl v srce!« Božansko! Tako znam samo refren! Dobro, da se tolikokrat ponovi!

Dobri so!

Kar se ne morem skoncentrirati, da bi pisala. Samo gledam, kako dober koncert je! Zdaj je že priredba Vlada Kreslina Od višine se zvrti (Ni res! Samo boljši razgled imaš!)…

Ljubek dan! Poln glasbe!

Ljubke plesni dan poln glasbe!

Cmok!









P.S.: Gremo plesat! Siddharta - Na Soncu (https://www.youtube.com/watch?v=gWJnjHRjLiY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar