sreda, 7. februar 2018

K A T E J A : Snow White

Hi my Beloved! 


I listened to an interesting radio show on Hay House Radio (Barbara De Angelis), that we are still behaving like children in some situations (the repeated family atmosphere). No power. And these situations are only recreated to realize that we have the power. We stand for ourselves, we do not need to prove our worthiness. We are worth just as we are. Very interesting.


I do not need to prove anything! I'm valuable as I am! I accept it! I just take it in…


Something's happening to me. Repeats. Every day the same! And I can’t wait anymore!


How can every day be such a beautiful sunrise! Always different! Always other shades. Spiced with clouds. It's so purple today. Perfection. They are already a little pale and becoming more gently violet, almost gray. It's lovely, as the day begins. Colorful!


I had a thought before: »How would I live if I could choose whatever I want? How would I live this day? "


I have the power, really, to spend the day my way. Whatever. Today I will use it to the fullest!


Today, purely your way, my dear!


We have the winter! Finally! A lot of snow! All is white like in fairytale. All in white I feel a little bit like Snow White! I have on the warmest boots ever! My cozy white coat. I’m all in white. Can it be too much white in one paragraph? Of course not! It’s the winter time! It’s meant to be all white!


Snowflakes had so beautifully covered the landscape! Magnificent! Adorable! Magic in white! You get the picture… Enough for now! I love snow!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly












P.S.: Be yourself! Express yourself! You are so adorable!!! Love you all!!!

**
SLO: K A T E J A : Sneguljčica

Poslušala sem zanimivo  radijsko oddajo na HayHouse radiu (Barbara De Angelis), da se še vedno v nekaterih situacijah (ponovljeno družinsko vzdušje) obnašamo kot otroci. Brez moči. In te situacije se samo poustvarijo, da spoznamo, da imamo moč. Se postavimo zase, se ne rabimo dokazovati, ampak smo vredni taki kot smo. Zelo zanimivo.

Nič mi ni treba dokazovati! Vredna sem taka kot sem! Sprejemam! Samo srkam vase...

Nekaj se mi dogaja. Ponavlja. Vsak dan isto! In komaj čakam vedno znova!

Kako je lahko vsak dan tako lep sončni vzhod! Vedno drugačen! Vedno drugih odtenkov. Začinjen z oblaki. Danes je tako vijoličnih barv. Popolnost. Zdaj že malo bledijo in postajajo bolj nežno vijolične, skoraj že sive barve. Lepo je, kot se tako že dan začne. Pisano!

Prej me je tako prešvignilo: »Kako bi živela, če bi lahko izbirala, karkoli bi si zaželela? Kako bi preživela ta dan?«

Pa res imam samo jaz moč, da si ga naredim po svoje. Karkoli. Danes bom to izkoristila do konca!

Danes pa čisto po svoje, moje drage, moji dragi!

Imamo zimo! Končno! Veliko snega! Vse je belo kot v pravljici. Vsa v belem se počutim malo kot Sneguljčica! Obute imam najtoplešje škornje! Moj mehak plašček. Cela sem v belem. Je lahko prevečkrat beseda belo v enem odstavku? Seveda ne! Saj je vedndar zima! Mišljeno je, da je vse belo!

Snežinke so tako lepo pokrile vso pokrajino. Čudovito! Prekrasno! Čarobnost v belem! Saj si predstavljate… Dovolj za zdaj! Obožujem sneg!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly♥












P.S.: Bodite kar ste. Izrazite se. Tako ste prisrčni!!! Rada vas imam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar