ponedeljek, 5. februar 2018

Cela oseba!?! Ne me basat!

Je že kdaj divjala silovitejša vojna, kot vojna od znotraj?

Ne to bi. Ne to.

To mi je veno tako razburkano obdobje, dokler se ne odločim. Potem grem naprej. In potem je jasnost tukaj.

Eh pustimo to.

Vedno sem se počutila manjvredno, ker nisva ostala skupaj s partnerjem. Ampak tako je življenje. Čas je, da si popolnoma to odpustim. Je življenje, kot sem ga planirala. In življenje, ki se je zgodilo. In nič od tega več ni pomembno. Samo zgodba je. Ponavljam si jo vedno znova in ponavljam jo vedno znova ljudem. Takim, ki me vprašajo. Novim. Nekako se mi to več ne zdi pomembno. Samo sem.

Danes se učim ceniti sebe, kot sem. V polnosti. Brez neke zgodbe. (Ki je že tako konec.) In nima name vpliva. Sama živim. S sinom. Dobro se razumemo tudi z očetom mojega sina. To pa je tudi dovolj. In čisto dovolj.

Nisem zaradi tega manjvredna. Sama zase sem čisto cel človek. Čisto vsa sem točno taka kot sem. Ni bilo mišljeno, da sem rojena nepopolna, dokler ne spoznam sorodno dušo. Ne sama zase sem cel človek. Lahko sama spim. Lahko sama jem. Lahko sama uživam v kavi. Lahko sama uživam v potovanjih. Lahko sama uživam v slikanju. Na razstavi. Na literarnem večeru. Lahko sama plešem. Nič od tega ni sramota. Ne. Vse lahko sama. Seveda pa je bolj zabavno, če je kdo sokrivec. In verjamem, da se mi bo pridružil. Ob pravem času.

Danes pa praznujem mojo popolnost. Jaz zase sem celi človek. Kake ugotovitve! Pretresljivo. Preboli že! Gremo dalje! Sreči na proti. Ali vsaj boljšemu počutju.

Ni mi lahko o tem pisati. Večina nas misli, da je moški odrešitev. Ne ni. Partner ni rešitev. Rešitev je dobro počutje. Sreča. Ker potem je vse tako, kot mora biti. Lepo.

Danes ne vem, kaki dan je to. Ampak rada bi si to razčistila. Preteklost me ne določa.

Čisto dovolj sem jaz sama. Cela oseba zase sem. (Ne morem verjeti! Res?) Kako smo naučeni, da je partnerstvo nujno. In da je s tabo kaj narobe, če nimaš partnerja. Zadovoljna sem, da sem samska. Zdaj. Nič mi ne manjka. Pa saj to ni bolezen. Samska? Uh, treba po poiskati nekoga. Hitro. Nekoga.

Nočem nekoga. Želim si partnerja, ki je za radostno rast, ki me ljubi. To je tako prvo. In ki je zabaven. In rad potuje. To je to. Sem že jaz vse to? Pa da. Potem pa tako samo to privlačim.

Zdaj pa dovolj pridige. Gremo mi po svoje!!! Imam dovoljenje (od mene), da uživam polno, tudi če sama! 

Ljubek dan moje drage in moji dragi! Naj bo začinjen s pristnostjo!

Cmok! Cmok! Objem!










P.S.: Življenje te vabi. Sprejmi povabilo... Caro Emerald - A Night Like This (https://www.youtube.com/watch?v=74LXx0wSqMI&list=RD74LXx0wSqMI)

Ni komentarjev:

Objavite komentar