torek, 23. januar 2018

Sledi sreči!!!

Danes pa je me obsijalo tako lepo sonce! Prav začelo je kukati izza gričev, ko sem si prinesla kavo v dnevno. Nepopisno žarenje, ki je postajalo vedno bolj močno! Zdaj pa je že prava cela krogla! Kako si želim malo na sprehod.

Včeraj sem tako hitro prebrala knjigo. Saj res ni bila debela. Je pa bila kar zanimiva. Raziskovanje sebe. Ne mene. Nekoga drugega. Zanimivo je videti nekaj vzporednic. In vseeno, kako smo si edinstveni. Vedno pa mi je zanimivo raziskovati sebe. Predvsem, kako biti bolj srečna.

Vedno je boljše imeti nos v dobri knjigi, kot v stvareh nekoga drugega.
Amy Morford

Nikoli mi ni bilo tako zanimivo govoriti (opravljati...) o drugih, kot o temah, ki me trenutno zanimajo. Cela vedno padem noter. To je moje raziskovanje. Moja strast.


Zdaj je moja strast slikanje. In oblačenje. In pisanje. Najbolj pa teme o sreči. To pa mi je že od nekdaj zanimivo. Sem res lahko srčena ne glede na vse? Danes? Zdaj? Ta trenutek? Kaj mi sploh pomeni sreča?

Točno to, kar delam zdaj. Čakam, da se mi posuši barva na sliki. Pijem kavo v sobi obliti s soncem in pišem. Potem pa se že veselim obiska. Pa sprehoda. Pa še nečesa… naj ostane skrivnost…

Ljubek pisan sijoč dan, moji dragi.











Mislim, da je Joseph Campbell najbolj zadel glede sreče: »Sledi svojemu sijaju.«
Prevedeno je blaženosti, ampak ne vem, zakaj mi je sijaj bolj všeč… Sopomenka je tudi sreča. Torej danes, moji ljubi, sledite svoji sreči!!! Caro Emerald - A Night Like This  (https://www.youtube.com/watch?v=74LXx0wSqMI)

Ni komentarjev:

Objavite komentar