ponedeljek, 22. januar 2018

Prijazno... Pa iiiiii!!!

Priznam, da sem še vedno malo v prazničnem vzdušju. Pa saj je vsak dan praznik. Že ko vidim sonce zjutraj je praznično. Grem na sprehod k reki. Sonce pa pokuka izza oblakov.

Mi še kar praznujemo! Rojstne dneve! Tako vsak teden je nekaj zanimivega. Rada imam pogovore. Raznolikost. Ples. Petje. Smeh. Dobro hrano! Nikomur se nikamor ne mudi. Res si vzamemo čas za pogovor. Vedno je nekaj smešnega. Rada imam svojo družino. In vse ostale...

Dobila pa sem tako prikupno kartico. Čisto presenečenje. In tako ljubko!
Hvala!
Zaradi tebe je svet lepši.

Na drugi strani pa je pisalo…

Ta kartica je zahvala, zato ker ste
prijaznejši, kot je treba. (www.hvalabodovolj.si)

To je mi je čisto polepšalo dan. In še vedno mi ga, ko jo slučajno zagledam!

Lepo je imeti prijateljice, ki me cenijo in me pocartajo z darilom. 

Naj se prazničnost kar nadaljuje! Zdaj in za vedno! Kje so tista čudovita oblačila? Nakit? Predvsem pa prazničnost v srcu, ko čutim ljubezen, povezanost, igrivost, lepoto in svetost srečanj.

Danes je ta dan. Praznik, ker si! Čudovita! Čudovit!

Ljubek dan v pisanih čarobnih odtenkih!

Cmok! Cmok!










P.S.: Saj veš, čarobnost je v srcu! Vedno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar