četrtek, 25. januar 2018

Samo zame! Pa iiiiiiii!!!!

Vrglo me je iz tira. Saj ne! Še vedno sem vlak! Tudi tiri so še. Nekje blizu!

Hecam se! Samo šala!
Spoznala sem, da lahko druge z lahkoto uporabim za izgovor, da ne rabim biti usklajena s svojim srcem. Srečo. Lepoto. Ampak to je trajalo tren očesa! In potem mi je bilo smešno! Še zdaj mi je!
(Tren očesa mislim glede na večnost. Nič torej!!!)

Zdaj sem odlično. Brez skrbi! Pravzaprav sem še celo boljše kot prej. In na svoji poti sledenja mojemu sijaju…

Zjutraj je bilo tako lepo sonce. In veš kaj, kljub temu, da sem kar dolgo spala, sem še ujela sončni vzhod. Samo zato, ker so bili oblaki tako gosti. Cel pas oblakov! Kot da so mi pridržali sonce, dokler ne pogledam čez okno! Samo zame! Vem, vesolje me obožuje! Vedno bolj jasno mi je!

Zdaj pa grem naprej uživati!

Bodi, kar si! Vedno! Ali vsaj vedno bolj!!!

Lep dan moji ljubi!!!

Cmok! Cmok!










P.S.: Življenje teče tako lahkotno... in všeč mi je! Eagles: Take It Easy  (https://www.youtube.com/watch?v=mSScV6Rt_6s)

Ni komentarjev:

Objavite komentar