sobota, 16. december 2017

Brez izgovorov! Opa!!!

Zdaj razumem! Mislim! Mislim, da vem! Resnično!

Lahko je tako ali tako! Polarnost. Lahko se počutim dobro ali slabo. Ampak nič več izgovorov!

Zakaj bi izbirala nekaj, kjer se ne počutim dobro! Zakaj bi želela nekaj, kar si ne želim? Zakaj bi delala nekaj, kar mi je tečno, nadležno, neprijetno? Če lahko izbiram veselje, radost, humor, smeh, lahkotnost, sproščenost, užitek, sprostitev, srečo?

Pa saj to ni logično!

Samo iz navade!?! Samo, ker so tako živeli vsi pred mano. Res sem hvaležna moji babici, moji mami, vsem mojim sorodnikom. Brez njih tudi mene ne bi bilo! Koliko naključij se je moralo zgoditi, da sem zdaj ravno jaz tukaj. Ne verjamem v naključja. Niti ne verjamem, da je naključje, da sem tukaj. V tej družini. Mislim, da je moje popolno okolje za učenje.

Sem pristna. Samosvoja. Mislim, da so moji največji učitelji. 

Rada živim in uživam v tej pustolovščini!


Torej tudi stari vzorci niso izgovor, da ne živim srečno. Tudi družina ni izgovor, da se ne počutim dobro. Samo jaz. In samo jaz. Samo med mano in mano je to. Brez izgovorov. To je moje delo. Čeprav biti srečna ni neko delo. Je samo užitek bivanja. Početja tega, kar me veseli!

Odpovedujem se vsem izgovorom, da se ne počutim dobro! Abraham Hicks (Tukaj je ta posnetek bolj na dolgo… https://www.youtube.com/watch?v=FBDvS_pp7BY). Ampak to pa je bilo prvo, kar sem slišala zjutraj!

Super mi je biti tukaj in zdaj. V tej dimenziji Ljubezni!

Ljubek dan moji dragi!

Cmok! Cmok!!!







P.S.: Življenje je tako izjemno lepo in čarobno! V vseh pogledih! Oto Pestner-Vse je lepše, ker te ljubim (https://www.youtube.com/watch?v=CzwSI6Xd0B4)

Ni komentarjev:

Objavite komentar