sreda, 13. december 2017

Orkestar štorij!

Ajoj! Skoraj bi pozabila napisati!!! Poslušala sem tako zanimivega člana skupine Plavi orkestar! 

Tako zabavne zgodbe! Dobre pesmi. S
mešne zgodbe. Kako so bili popularni! Pa je potem šel na pošto in mu reče na okencu: »Zabranjeno pušenje!«
»Ne! Plavi orkestar!«
»Pa ne skupina Zabranjeno pušenje, tukaj se ne sme kaditi!«

Bila je tako sproščen, zabaven, igriv in iskren pogovor! Neverjetno. Kake legende!

Zelo dolgo nisem našla parkirišča. Po navadi parkiram kar pred vhodom… vozila sem se vsepovsod okoli. Še celo iz avta sem šla pogledati, pa je bilo preozko. Vse sem izčrpala. Pa me sploh ni motilo! Poslušala sem to zabavno oddajo in energija je bila fenomenalna! Kar vozila bi se še. Pa ko sem našla parkirišče, sem še kar malo poslušala. 

Priznam, včasih postanem kar tečna. Uh, pa to je moj vip parkirni prostor! Kako si lahko tja parkiral. Zdaj pa še bom morala iti en krog! Pa pozno je! pa ni mi! Ne! Ampak včeraj ne! Tako sem uživala v isknaju prostora! Tu ni! Gremo dalje! Mogoče bo tukaj! Zraven pa poslušala glasbo in pester pogovor!

To so prisrčni. Plavi orkestar! Kake štorije! Prav prikupili so se mi! Saj mi je že prej bila njihova glasba všeč, nisem pa poznala nobene zgodbe.

Imajo pa koncert v Sloveniji!

Ljubek dan!

Cmok! Cmok!










P.S.: Ljubezen je v zraku! PLAVI ORKESTAR - Tako Male stvari (https://www.youtube.com/watch?v=4_7ZENu6Ai8&index=34&list=PLC2D9CEA890277224)

Ni komentarjev:

Objavite komentar