četrtek, 14. december 2017

Mmmmm, moje življenje...

Ne morem povedati, kako sem se imela dobro! Neverjetno!

V sebi čutim taki mir. Jasnost. Zavedanje. Vse je dobro. Vse je dobro! Čisto vse je dobro!

Zdaj pa samo uživam ob kavi. Raziskovanju mode. Moram priznati. Nakupila sem si toliko puloverjev in oblek. Oblek puloverjev. To mi je bilo v tako veselje. Rada imam bogastvo barv. Bogato temno modro, ki pa ni čisto temna. Uh, kako dobra barva! Kar vpije me. Me objame s svojo toplino in mehkobo.

Ta teden pa izlet! Komaj že čakam! Seveda grem na adventno božično vzdušje v mesto, kjer še nisem bila!!! Bratislava! Komaj čakam vse to raziskovanje! Pa kavarnice! Pa užitek ogleda gradu in vse te zgodovine!  Arhitektura! To bo čisti užitek!!! Ne morem verjeti.

Bilo je že za moj rojstni dan, da sem želela tja. Ker sem bila prosta in sem želela malo raziskovati! Ampak takrat je izlet odpadel! No saj sem šla drugam… Očitno pa mi je bilo namenjeno, da grem! Saj tako vem! Veselje!

Sem že pogledala deset stvari, ki jih želim doživeti tam! Izjemen sladoled! To bo prvo! Potem obilna dišeča kava! Mesto je ob reki, to pa mi je že tako samo po sebi fascinantno!

Rada potujem!

Še bolj pa imam rada pustolovščino življenja!

Ljubek dan, moji dragi! Naj se avantura začne!

Cmok! Cmok!








P.S.: Ljubezen je vsepovsod. Znotraj navzven! Vedno! Bryan Adams - I'm Ready  (https://www.youtube.com/watch?v=9_h2FrcZjQs)

Ni komentarjev:

Objavite komentar