petek, 20. januar 2017

Sozvočje dvojine...

Včeraj sem bila na sprehodu. Kako je lepo hoditi po snegu, ne samo po zbiti ledeni cesti do vrha. Hoditi po globokem snegu. Gledati ptico, ki me je preletela. Ali koseka, ki je skočil iz grma, ker se me je prestrašil. Na vrhu pa tako lepi razgled. Moje skrčeno srce se je gori odprlo neskončnim širjavam. Bila sem širitev v polnosti. Sonce je zahajalo počasi. Bile so nežne pastelne barve. Dotaknila sem se drevesa. Njegove hrapave skorje. Spojitev. In moje mehke dlani.

Vsa teža je kar odpadla po sprehodu. Vse. Počutila sem se živo in veselo, da sem živa. Življenje je lepo. Čutiti mraz in nežnost sonca obenem. Trnuljčica zbudi se. Pred tabo je še celo življenje. To pa je danes najlepši dan. Dajem mu priložnost.

Smisel odnosa: skupna sreča, rast in veselje. Sama sem srečna, skupaj pa si še bolj. Moj sok življenja in njegov, skupaj koktail z dvema slamicama. Pa malo zdrobljenega leda noter, da ni preveč ognja. (Čeprav obožujem gorenje…) Pa robek s sladkorjem in okrašen kozarec s čim prikupnim. I like it.


Ti me dopolnjuješ ne velja. Ti si glasba, jaz sem glasba, skupaj sva harmonija. Ljubim sozvočje. Niti ne rabiš biti glasba, lahko si glas, petje. Lahko si vse, kar si. Si upaš? Si upam? Me to osrečuje? Da. Že imam nasmeh na obrazu… Love y! Kiss! Kiss!

Ni komentarjev:

Objavite komentar