ponedeljek, 16. januar 2017

Just love...

Včeraj sva gledala film. Bila je dobra zgodba. Lepo zapletena, polna skrivnosti. Vsi so lahko bili potencialni krivci. Raziskovalka je bila ful iznajdljiva. Potem pa se kar vse razkrije v trenutku. Brez motiva, zakaj se je sploh dogajalo. Lahko bi bilo več za tem. Vse so imeli tako lepo pripravljeno. Povezanost s citati. Družinske skrivnosti. Otok… Most za pobegniti...

Najbolj pa me je "razkurilo", da nista bila na koncu skupaj. Detektiva. Samo seks!? Vmes. Za njega. Za njo pa ne. On si je mislil, da raziskuje primer. Ona si je mislila, da se odpira ljubezen. Realnost. Škoda. Všeč mi je pa bil naslov.

Včeraj mi najprej ni šlo najboljše v kartah. Počasi sem lezla naprej. Ljubi je bil skozi prvi. Potem je šel berača, pa je izgubil. Ko je imel kako igro, še je mene porufal. Samo še tega mu je trebalo! Potem je že bil tako jezen na mene, da zmagujem, da je že bil s telesom stran obrnjen. Na koncu pa je šel solo. Ti ne igraš preveč rad z nami? Seveda je izgubil. Ne ful. Ampak je. Samo igro.

Ampak ne glede, kako ostra je bila igra, je bilo vzdušje igrivo. Pogovarjali smo se o filmih. Smejali. Dobro jedli. Saj priznam, dobra igra je bila. Druženje pa še bolj. 

Ljubi res skuha zelo dobro zelenjavno juho. Rada bi ga presenetila in mu pripravila kaj dobrega. Rada kuham. Danes je šel delati in se kar ne moreva zmeniti, kdo bo. Jaz raje juho spasiram, ker potem lahko sinu kako zelenjavo noter prikrijem, ki je nima tako rad. Seveda je notri samo krompir, korenček in grah. Pa čebula. Česen tudi! To je objava za javnost… pa še kaj drugega je notri. Brokoli. Cvetača. Zelje. Koruza. Bučke… Ljubi pa nima rad pasirane juhe, ker mu je pregosta. Bom že kako uskladila. Oba. Nas vse tri.

Res mi nič ne manjka. Saj ni hrana bistvo življenja. Nič mi ne manjka. Saj imam ljubega, da ga kdaj kaj "pajsnem"… ali on mene... (https://www.youtube.com/watch?v=Lo2qQmj0_h4) Love is all we need! 



Zdaj je edini trenutek, ki ga imam. Hvala za to. Moje življenje je lepo. Imamo novo dekoracijo na hladilniku. Včerajšnjo zmagovalno listo taroka! Objemček! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar